Producent biżuterii APLUS

0 produktów
0,00 PLN

Znajdź model

wpisz nr modelu i wciśnij Szukaj

Najczęściej zadawane pytania

1. Skąd mam mieć pewność, że Wasza biżuteria rzeczywiście jest wykonana ze złota lub srebra?

Możesz mieć pewność, ponieważ obowiązkową kontrolę, nad wprowadzanymi przez nas do obrotu wyrobami, sprawuje Urząd Probierczy, który jest Instytucją Państwową i wnikliwie bada zgodność deklarowanych stopów metali szlachetnych ze stanem rzeczywistym.
Wszystkie nasze wyroby spełniają najwyższe normy określone przez Polskie Prawo Probiercze i są zgodnie z nim oznakowane.
Sygnatura zgłoszenia do Urzędu: 20262.
Wyroby sygnowane znakiem APLUS podlegają bardzo rygorystycznej kontroli jakości. Niezmiennie od 1996 roku.

2. Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?

Nie. Można dokonywać zakupów bez zakładania konta. Szybko i wygodnie.

3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar bez konkretnej przyczyny?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak.

5. Czy podane ceny są cenami brutto?

Tak, wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

6. Czy zakupiona biżuteria jest objęta gwarancją?

Tak, na każdy wyrób udzielamy 24 miesięcy gwarancji.

7. Czy w sklepie są tylko wyroby z metali szlachetnych?

Tak, sprzedajemy wyłącznie biżuterię wykonaną z kruszców szlachetnych (srebra, złota).

8. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.

9. Czy mogę zmodyfikować złożone zamówienie?

Tak, drogą mailową, o ile paczka nie została jeszcze wysłana.

10. W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00.

11. Czy sposób płatności ma wpływ na czas oczekiwania na przesyłkę?

Tak. Przy płatności za pobraniem zamówienie wysyłamy w ciągu 24h (dotyczy dni roboczych) lub w ciągu najbliższego dnia roboczego. Przy płatności e-przelewem/kartą zamówienie wysyłamy po otrzymaniu od operatora płatności, firmy eCARD, potwierdzenia dokonania przez Ciebie przelewu/płatności (bez oczekiwania na zaksięgowanie należności na naszym koncie). Przy płatności tradycyjnym przelewem, zamówienie wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

12. Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu?

Tak. Możliwość dokonywania zakupów po niższych cenach uzyskasz, zapisując się na listę odbiorców naszego newslettera, w którym zamieszczamy specjalne kody rabatowe oraz informacje o promocjach i nowościach.

System Opineo Płatności obsługuje eCard Bezpieczne zakupy Certyfikat SSL Zaufany sprzedawca
mTransfer
Płacę z Inteligo
Przelew 24 BZWBK
Płacę z iPKONET
Przelew z BPH
Płacę z iPKO
Pekao24Przelew
Płacę z Citi Handlowy
Płać z BOŚ
Płacę z Alior Bankiem
Millennium
Pay Way Toyota Bank
Eurobank płatność online
Credit Agricole przelew Online
ePrzelew z ING
db Transfer
ePrzelew z Idea Bank
Płacę z IKO
Płacę z PeoPay
Płacę z Alior Sync
przelew półautomatyczny Raiffeisen Bank
e-transfer Pocztowy24
przelew półautomatyczny Bank Spoldzielczy we Wschowie
przelew półautomatyczny Bank DnB NORD
ePrzelew z Volkswagen Bank
Wdrożyliśmy płatności kartami:
wdrożyliśmy płątności kartami platniczymi
Twój Jubiler, Twoja Biżuteria - ABERIS.PL - Świat biżuterii ze srebra
do góry